Home
Contact
Aanmelden
Samen naar
een Sterk Merktm

Hét mentortraject om alle medewerkers van een organisatie uniform in de huisstijl naar buiten te laten treden. 

Veel organisaties hebben last van een wirwar aan communicatie-uitingen.

Wanneer er in een organisatie door veel verschillende medewerkers/afdelingen/locaties communicatie-uitingen worden verspreid is het soms lastig om alle uitingen strak in de huisstijl te zetten. In de praktijk ontstaat hierdoor vaak een wirwar aan uitingen en loopt men tegen het volgende aan:

  • De huisstijl is ooit professioneel ontworpen maar is inmiddels weer 'vertroebeld'.
  • Iedereen voert de huisstijl op zijn eigen manier door.
  • Er zit geen herkenbare lijn (meer) in de communicatiemiddelen. 
  • Voor elke uiting moet een beroep gedaan worden op de communicatie-afdeling.
  • De druk op de communicatie-afdeling neemt toe.
  • Collega's 'knutselen' zelf communicatiemiddelen in elkaar.
  • Er worden externe designers ingezet en de kosten daarvan stijgen.
  • Iedereen is veel tijd kwijt aan het zoeken naar de juiste bestanden.
  • Er zijn oude huisstijl-bestanden in omloop.

De organisatie raakt de grip op de huisstijl kwijt en staat op den duur onherkenbaar of onprofessioneel in de markt. In onderstaande 1-minute video is het ontstaan van dit probleem visueel gemaakt. 

Ook de grip op jullie huisstijl kwijt?

Ik help jullie graag!
Mijn naam is Esther Blok. De afgelopen jaren hielp ik met mijn eigen designbureau en als Art Director bij de NCOI Opleidingsgroep veel organisaties aan een professionele en herkenbare visuele identiteit. Ik zag alleen steeds vaker dat een huisstijl zijn waarde verloor omdat hij niet consistent werd doorgevoerd in alle communicatie-uitingen. Daarom ontwikkelde ik het mentortraject 'Samen naar een Sterk Merktm'. In dit traject scherpen we de huisstijl weer aan en zorgen we ervoor dan alle medewerkers van een organisatie zelf communicatie-uitingen kunnen maken en vespreiden. Professioneel en consistent in de huisstijl.

Introductie (0:58)

Samen naar een Sterk Merktm

'Samen naar een Sterk Merktm' is hét mentortraject om alle medewerkers van een organisatie uniform in de huisstijl naar buiten te laten treden. In het traject :

  • Scherpen we de visuele identiteit (huisstijl- en beeldstijl) aan;
  • Voeren we dit door in alle (reperterende) communicatie-uitingen;
  • Maken we aanpasbare templates van deze uitingen en kiezen we het best passende systeem (Brand Portal) om deze in te bewerken;
  • Leren we alle medewerkers om via de templates zelf snel en professioneel communicatie-uitingen te verspreiden.

Het programma is opgebouwd uit een startfase en vier modules:

Start
Slimmere designstratie ontwerpen
  • Organisatie-inrichting in kaart brengen.
  • Doelstellingen bepalen.
  • Toekomstige admin-gebruiker Brand Portal kiezen.
  • Slimmere designstrategie ontwerpen.
  • Workshop 'Huisstijl beoordelen op basis van kernwaarden'.
  • Verbeteringen huisstijl vastleggen n.a.v. workshop.
Module 1
Huisstijl restylen & vastleggen
  • Huisstijl redesign of aanscherping.
  • Extra (herkenbare) elementen toevoegen aan de huisstijl.
  • Beeldstijl ontwerpen.
  • Visuele identiteit vastleggen.

Module 2
Communicatie-uitingen selecteren & restylen
  • Huidige communicatie-uitingen beoordelen; wat werkt, wat niet.
  • Bepalen welke uitingen repeterend zijn (vaker dan 1 keer per jaar uitgegeven worden) en dus in de Brand Portal kunnen.
  • Aangescherpte huisstijl doorvoeren in repeterende communicatie-uitingen. 
  • Workshop 'Samen meer merkuitingen verspreiden'.
Module 3
Brand Portal selecteren & inrichten
  • Wensen en eisen Brand Portal inventariseren.
  • Best passende Brand Portal selecteren.
  • Templates maken van reperterende communicatie-uitingen.
  • Admin-gebruiker Brand Portal opleiden.
  • Brand Portal inrichten.
Module 4
Brand Portal implementatie
  • Gebuikers informeren: 'Wat is een sterk merk en waarom gaan we werken met een Brand Portal?'.
  • Intensieve Brand Portal gebruikers opleiden tijdens live Activatiedag.
  • Overige gebruikers opleiden via online Brand Portal academy.
  • Gastspreker: 'Hoe verspreid je samen meer communicatie-uitingen?'.
  • 'Certificeren' gebruikers.
  • Bijsturen werkwijze of inrichting Brand Portal waar nodig.

Tools en werkmethoden:

Workshops

Via workshops halen we waardevolle kennis uit de organisatie en activeren we medewerkers om mee te denken over design en herkenbaarheid.

Brand Portal membership 

Een online databank met alle nodige content voor Brand Portal implementatie, zoals planningen, standaard mails, rapportages en gebruikers-interviews.

Activatiedag

Tijdens de live Activatiedag leren we de meest intensieve gebruikers (in een prachtige designomgeving) om succesvol te werken met de Brand Portal. Inclusief kort examen en certificaat. 

Brand Portal Academy

De gebruikers die niet op de Activatiedag zijn leiden we op in onze online Brand Portal Academy, inclusief kort examen en certificaat.

Brand Mentor sessies

Doorlopend in het programma vinden Brand Mentor sessies plaats met de toekomstige beheerder (admin) van de Brand Portal.

Gastsprekers

In overleg zetten we gastsprekers in om specifieke (vak)kennis over te brengen op het gebied design en communicatie. 

Veelgestelde vragen

Wat is een Brand Portal?

Een Brand Portal is een online systeem voor het beheer van je merk en huisstijl. Het biedt de mogelijkheid voor het opslaan, opmaken en bestellen van communicatie-uitingen. Het zorgt ervoor dat alle medewerkers (of zoveel als gewenst) zelf merkuitingen kunnen maken en verspreiden. Meer informatie over Brand Portals vind je hier. 

Voor welk type organisaties is het programma geschikt?

Voor organisaties die veel communicatie-uitingen (willen) verspreiden, zoals flyers , posters, banners en social media berichten. Vaak hebben zij meerdere locaties en/of afdelingen die communicatie-uitingen nodig hebben, waardoor het lastig is om grip op de huisstijl te krijgen en te houden.

Is er een projectteam nodig vanuit onze organisatie?

Nee, er is geen groot team nodig. Onze belangrijkste contactpersoon is de toekomstige beheerder van de Brand Portal. Dat is meestal iemand die verantwoordelijk is voor marketing/communicatie. Diegene hoeft overigens niet te beschikken over design vaardigheden.

Welke kennis van design moet er in de organisatie aanwezig zijn?

Geen.

Wij zijn tevreden over onze huisstijl, is het programma dan passend?

Jazeker! We checken dan evengoed of de huisstijl (nog) passend is bij jullie organisatie. Ook bekijken we of er elementen aan de huisstijl toegevoegd moeten worden die de herkenbaarheid vergroten. Dat kan bijvoorbeeld een extra kleur of vorm zijn. 

Wij hebben een eigen/externe designer in, is dat niet voldoende?

Als je niet zoveel communicatie-uitingen hoeft of wilt verspreiden dan is dat zeker voldoende. Maar wanneer je de herkenbaarheid van jullie wilt vergroten dan zul je merken dat je steeds meer uitingen wilt verspreiden en die moeten allemaal gemaakt worden. Interne designers zijn daar niet altijd (direct) voor beschikbaar en externe designers worden op den duur te kostbaar.

Doe je de redesign van al onze communicatie-uitingen?

In principe restylen we de merkuitingen die repeterend zijn en in het Brand Portal komen. Maar in overleg kunnen we de overige materialen ook restylen of een instructie hiervoor maken. 

Wanneer kunnen we starten met het programma?

Jullie kunnen op elk moment starten. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Hoe lang duurt het traject?

Het traject duurt in totaal 12 maanden maar jullie kunnen al na enkele maanden van de belangrijkste resultaten profiteren. De laatste maanden zullen we vooral bezig zijn met het aanscherpen van de Brand Portal en de nieuwe werkwijze.

Het programma duurt in totaal 12 maanden. Op deze manier kunnen we samen helemaal in het project duiken. Na een jaar nemen we afscheid en kunnen jullie alles zelf. Meer dan ooit tevoren!

De ene keer zullen we de modules sneller doorlopen dan de andere keer. Dat hangt van meerdere factoren af. Alles draait na 12 maanden zoals het hoort en 

Wat is de investering voor het traject?

Het traject duurt 12 maanden en de investering bedraagt 2.900 euro per maand, exclusief 21% BTW, inclusief zaalhuur en catering voor de bijeenkomsten. Wanneer je het bedrag in een keer voldoet ontvang je een korting van 5% over het totaalbedrag.

Daarnaast dien je rekening te houden met de kosten die een Brand Portal met zich meebrengt. Deze kosten zijn afhankelijk van het portal dat we kiezen. Natuurlijk houden we bij deze keuze rekening met jullie budget. Het gaat hierbij om eenmalige kosten voor het opzetten van de portal en maandelijkse abonnementskosten. Dit zal rechtstreeks aan jullie gefactureerd worden vanuit de Brand Portal aanbieder. Leuk weetje is dat een aantal portals een kortingstarief hanteert voor de deelnemers van 'Samen naar een Sterk Merktm'. Voordat jullie met het programma starten ontvang je een indicatie van deze kosten.

Kunnen we de investering in termijnen betalen?

Standaard betaal je in 12 termijnen. Betalen in minder termijnen of in een keer (met 5% korting) kan ook. De betalingen kunnen verspreid worden over 1 of 2 budgetjaren.

Kunnen we de modules in het traject ook los afnemen?

Dat is mogelijk als blijkt dat het complete traject niet bij jullie organisatie aansluit of budgettair niet haalbaar is.

Wat is een Brand Portal?

In het programma 'Samen naar een Sterk Merktm' zorgen we er onder andere voor dat organisaties succesvol gaan werken met het -best passende- Brand Portal. Een Brand Portal is een online systeem voor het beheer van je merk en huisstijl. Het biedt de mogelijkheid voor het opslaan, opmaken en bestellen van communicatie-uitingen. Het zorgt ervoor dat alle medewerkers (of zoveel als gewenst) zelf merkuitingen kunnen maken en verspreiden. En het geeft de grip op de huisstijl terug. Door het gebruik van een Brand Portal kun je flink besparen op kosten en tijd. De uitingen die je normaal door designers laat maken, maak je met een Brand Portal professioneel zelf. En dat in een paar drukken op de knop. Gemiddeld is dit proces vier keer zo snel als de stappen die je zet wanneer je het maken van een uiting extern uitbesteedt. En twee keer sneller dan dat je alles door een interne designer laat vormgeven.

Resultaten

Samen naar een Sterk Merktm

Herkenbaar en professioneel in de markt

Huisstijl en communicatie-uitingen weer up-to-date

Alle communicatie-uitingen op één plek

Meer uitingen verspreiden in minder tijd

Minder druk op marketing/communicatie

Kostenbesparing op design

Uitgelicht klantverhaal

Heerhugowaard Sport NV

Eén van de grootste problemen waar mijn klanten mee worstelen is dat ze graag veel en vaak naar buiten willen treden, maar dat ze voor iedere uiting (flyer, sociale media post) beroep moeten doen op de marketing- en designafdeling. Die afdeling raakt zo overbelast en iedereen moet lang wachten tot zijn flyer klaar is, of iets kan posten op de sociale media. Dit was ook het geval bij Heerhugowaard Sport N.V. Deze organisatie heeft als doel het exploiteren en beheren van gemeentelijke sportaccommodaties. Ook het zwembad van Heerhugowaard valt eronder. In september 2021 ging ik bij dit bedrijf aan de slag en dit zijn de resultaten voor de medewerkers:

Klantverhalen

Samen naar een Sterk Merktm

Heerhugowaard Sport NV (Noord-Holland)

Eén van de grootste problemen waar mijn klanten mee worstelen is dat ze graag veel en vaak naar buiten willen treden, maar dat ze voor iedere uiting (flyer, sociale media post) beroep moeten doen op de marketing- en designafdeling. Die afdeling raakt zo overbelast en iedereen moet lang wachten tot zijn flyer klaar is, of iets kan posten op de sociale media. Dit was ook het geval bij Heerhugowaard Sport N.V. Deze organisatie heeft als doel het exploiteren en beheren van gemeentelijke sportaccommodaties. Ook het zwembad van Heerhugowaard valt eronder. In september 2021 ging ik bij dit bedrijf aan de slag. 

Bij Heerhugowaard Sport N.V. hoorde ik het volgende:  'We willen herkend worden in de markt; ons merk versterken. Daarom proberen we zoveel mogelijk merkuitingen te verspreiden, consistent in onze huisstijl. Maar de druk op onze marketing- en designafdeling wordt steeds groter en vaker een extern designbureau inschakelen is te kostbaar.' 

De oplossing die ik aandroeg, was te gaan werken met een 'Brand Portal'; Daarmee kunnen individuele medewerkers zelf aan de slag om in de huisstijl hun marketing-uitingen op te maken, zodat alles er professioneel uitziet. Niemand is meer afhankelijk van de designer, maar kan zelf uitingen produceren. Dat komt de naamsbekendheid uiteraard ten goede. En die is noodzakelijk om nieuwe klanten aan te trekken.

Dit leverde Heerhugowaard Sport N.V. een enorme tijds- en kostenbesparing op. Dat komt door het volgende: In hun online Portal maken, bestellen en verspreiden alle medewerkers nu zelf kwalitatieve merkuitingen. Zij creëren hierdoor meer merkuitingen in minder tijd, zodat de zichtbaarheid in de markt wordt vergroot en het merk wordt versterkt. Zonder hierbij afhankelijk te zijn van externe designers en zonder hoge druk op de interne designers. Wat voorbeelden van wat er inmiddels is bereikt:

  • De medewerkers van Heerhugowaard Sport N.V. maken nu binnen enkele minuten een kwalitatieve merkuiting, zoals een flyer, poster of social media post.
  • Ze bestellen zelf hun gemaakte merkuiting bij één van hun huisdrukkerijen via de online Portal.
  • Ze posten direct hun social media uiting op hun online kanalen.
  • Ze bestellen zelf hun bedrijfskleding en ander promotiemateriaal.
  • Ze vinden en delen binnen twee klikken alle benodigde afbeeldingen en communicatie-uitingen.
Sportstichting Zuidplas (Zuid-Holland)

Sportstichting Zuidplas is begin 2022 gestart met 'Samen naar een Sterk Merktm'. Sportstichting Zuidplas organiseert, faciliteert en realiseert mogelijkheden om te bewegen. En brengt inwoners onder andere in beweging door het aanbieden van zwemlessen, het uitvoeren van het gemeentelijk beleid, het beheer en exploitatie van binnensportaccommodaties en zwembaden in de gemeente Zuidplas.

Sportstichting Zuidplas was tevreden over hun logo dat niet lang geleden was ontworpen maar er werden intern teveel communicatie-uitingen in elkaar 'geknutseld'. En extern werkte er zoveel verschillende designers met het merk dat er ook in die designs geen eenheid zat. De reden om mee te doen aan het programma was de grip op de huisstijl terug te krijgen. Alles moet weer strak in de huisstijl komen te staan en medewerkers moeten zelf professionele communicatie-materialen kunnen maken, zonder dat er weer een wirwar aan uitingen ontstaat. 

Toen we samen aan de slag gingen kwamen we er al snel achter dat het logo wel passend was maar dat het in de huisstijl ontbrakl aan warmte. De zakelijke uitstraling sprak hun doelgroep eigenlijk niet genoeg aan. Daarom hebben we warme kleuren aan de huisstijl toegevoegd en zijn we vanuit dat punt gestart met de redesign van alle communicatie-uitingen. 

Vervolgens hebben we hun wensen voor een Brand Portal geinventariseerd en het best passende portal in de markt geselecteerd. Momenteel zijn we bezig met de inrichting van het portal. 

Van Rheenen Sport (Flevoland)

Van Rheenen Sport start in september 2022 met 'Samen naar een Sterk Merktm'.

Van Rheenen Sport heeft twee sport- en zwemscholen in Almere. Zij staan al 25 jaar bekend om hun gebalanceerde en gevarieerde aanbod op gebied van fitness, budo sport en aqua sport voor het hele gezin.

Met dit pakket aan wensen kozen ze voor de all-in aanpak van 'Samen naar een Sterk Merktm':

  • Een restyle van de huisstijl; passend bij hun karakter én bij de tijd;
  • Alle communicatie-uitingen strak en uniform in de nieuwe huisstijl;
  • Eén online plek voor al hun communicatie-uitingen en foto's;
  • Een systeem waarmee zij zelf -zonder designkennis- hun repeterende communicatie-uitingen kunnen aanpassen en bestellen bij hun lokale drukkerij.

GP Groot is actief in vier marktsegmenten: inzameling, recycling, brandstoffen en oliehandel, en advies en infrarealisatie. Alle activiteiten zijn gericht op hetzelfde doel: een circulaire, energieneutrale en klimaatbestendige toekomst. GP Groot is actief in Noord-West Nederland. 

GP Groot had behoeft aan templates voor hun salesme

Eén van de grootste problemen waar mijn klanten mee worstelen is dat ze graag veel en vaak naar buiten willen treden, maar dat ze voor iedere uiting (flyer, sociale media post) beroep moeten doen op de marketing- en designafdeling. Die afdeling raakt zo overbelast en iedereen moet lang wachten tot zijn flyer klaar is, of iets kan posten op de sociale media. Dit was ook het geval bij Heerhugowaard Sport N.V. Deze organisatie heeft als doel het exploiteren en beheren van gemeentelijke sportaccommodaties. Ook het zwembad van Heerhugowaard valt eronder. In september 2021 ging ik bij dit bedrijf aan de slag. Hieronder vertellen de medewerkers wat hen dat opleverde!

Bij Heerhugowaard Sport N.V. hoorde ik het volgende:   'We willen herkend worden in de markt; ons merk versterken. Daarom proberen we zoveel mogelijk merkuitingen te verspreiden, consistent in onze huisstijl. Maar de druk op onze marketing- en designafdeling wordt steeds groter en vaker een extern designbureau inschakelen is te kostbaar.' 

De oplossing die ik aandroeg, was te gaan werken met een 'Brand Portal'; Daarmee kunnen individuele medewerkers zelf aan de slag om in de huisstijl hun marketing-uitingen op te maken, zodat alles er professioneel uitziet. Niemand is meer afhankelijk van de designer, maar kan zelf uitingen produceren. Dat komt de naamsbekendheid uiteraard ten goede. En die is noodzakelijk om nieuwe klanten aan te trekken.

Dit leverde Heerhugowaard Sport N.V. een enorme tijds- en kostenbesparing op. Dat komt door het volgende: In hun online Portal maken, bestellen en verspreiden alle medewerkers nu zelf kwalitatieve merkuitingen. Zij creëren hierdoor meer merkuitingen in minder tijd, zodat de zichtbaarheid in de markt wordt vergroot en het merk wordt versterkt. Zonder hierbij afhankelijk te zijn van externe designers en zonder hoge druk op de interne designers. Wat voorbeelden van wat er inmiddels is bereikt:

  • De medewerkers van Heerhugowaard Sport N.V. maken nu binnen enkele minuten een kwalitatieve merkuiting, zoals een flyer, poster of social media post.
  • Ze bestellen zelf hun gemaakte merkuiting bij één van hun huisdrukkerijen via de online Portal.
  • Ze posten direct hun social media uiting op hun online kanalen.
  • Ze bestellen zelf hun bedrijfskleding en ander promotiemateriaal.
  • Ze vinden en delen binnen twee klikken alle benodigde afbeeldingen en communicatie-uitingen.

Eén van de grootste problemen waar mijn klanten mee worstelen is dat ze graag veel en vaak naar buiten willen treden, maar dat ze voor iedere uiting (flyer, sociale media post) beroep moeten doen op de marketing- en designafdeling. Die afdeling raakt zo overbelast en iedereen moet lang wachten tot zijn flyer klaar is, of iets kan posten op de sociale media. Dit was ook het geval bij Heerhugowaard Sport N.V. Deze organisatie heeft als doel het exploiteren en beheren van gemeentelijke sportaccommodaties. Ook het zwembad van Heerhugowaard valt eronder. In september 2021 ging ik bij dit bedrijf aan de slag. Hieronder vertellen de medewerkers wat hen dat opleverde!

Bij Heerhugowaard Sport N.V. hoorde ik het volgende:   'We willen herkend worden in de markt; ons merk versterken. Daarom proberen we zoveel mogelijk merkuitingen te verspreiden, consistent in onze huisstijl. Maar de druk op onze marketing- en designafdeling wordt steeds groter en vaker een extern designbureau inschakelen is te kostbaar.' 

De oplossing die ik aandroeg, was te gaan werken met een 'Brand Portal'; Daarmee kunnen individuele medewerkers zelf aan de slag om in de huisstijl hun marketing-uitingen op te maken, zodat alles er professioneel uitziet. Niemand is meer afhankelijk van de designer, maar kan zelf uitingen produceren. Dat komt de naamsbekendheid uiteraard ten goede. En die is noodzakelijk om nieuwe klanten aan te trekken.

Dit leverde Heerhugowaard Sport N.V. een enorme tijds- en kostenbesparing op. Dat komt door het volgende: In hun online Portal maken, bestellen en verspreiden alle medewerkers nu zelf kwalitatieve merkuitingen. Zij creëren hierdoor meer merkuitingen in minder tijd, zodat de zichtbaarheid in de markt wordt vergroot en het merk wordt versterkt. Zonder hierbij afhankelijk te zijn van externe designers en zonder hoge druk op de interne designers. Wat voorbeelden van wat er inmiddels is bereikt:

  • De medewerkers van Heerhugowaard Sport N.V. maken nu binnen enkele minuten een kwalitatieve merkuiting, zoals een flyer, poster of social media post.
  • Ze bestellen zelf hun gemaakte merkuiting bij één van hun huisdrukkerijen via de online Portal.
  • Ze posten direct hun social media uiting op hun online kanalen.
  • Ze bestellen zelf hun bedrijfskleding en ander promotiemateriaal.
  • Ze vinden en delen binnen twee klikken alle benodigde afbeeldingen en communicatie-uitingen.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Ook zetten we onze designskills in voor:

Het team

Esther Blok

Brand mentor & Brand Portal expert

Tijdens het hele traject is Esther jullie mentor, designer en vaste aanspreekpunt. Meer over Esther.

Daisy van Tol

Vormgever/DTP'er

Met haar scherpe blik zet Daisy alle punten op de i in de designs en templates en zorgt ze voor een strakke vastlegging van de complete visuele identiteit.

Steve Landman

Vaste gastspreker media

Door zijn jarenlange ervaring in medialand kan Steve als beste (en leukste) vertellen over het verspreiden van verschillende communicatie-uitingen.

Ons netwerk

Communicatie-experts

Wanneer jullie naast het mentortraject nog andere communicatie-verzoeken hebben, koppelen we je graag aan een expert uit ons netwerk!

Heb je een vraag?
Laat je nummer achter en Esther belt je terug!

Gratis checklist: 'Is jouw organisatie toe aan een Brand Portal?'

Ontdek in 5 minuten of jullie organisatie voordeel kan halen uit het werken met een Brand Portal.

 

dit veld niet invullen s.v.p.