Estherblok.nl maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Lees ook het privacybeleid.

Akkoord
Niet akkoord

Tips voor een vrijer ondernemersleven

Van dienstenpagina naar verkooppagina

In mijn vorige blog verwees ik een aantal keer naar de pagina voor je belangrijkste dienst. Maar wat moet er op zo’n dienstenpagina staan? Hoeveel details moet je er eigenlijk op zetten? Wat wil een potentiële klant nu écht lezen? En wat niet? In deze blog ga ik hier uitgebreid op in.

Van onbekende lezer naar vaste klant

Hoe kan je er dan voor zorgen dat er wél een band wordt opgebouwd met de lezer, zodat deze uit kan groeien tot klant? In deze blog vertel ik je er alles over, zodat jij het op jouw website anders aan kan pakken.

Voor wie maak je eigenlijk een website?

Waarschijnlijk heb je je eigen website al meerdere keren bezocht om te kijken hoe deze eruitziet voor een potentiële klant. Heb ik geen spelfoutje over het hoofd gezien? Is die ene foto nou echt de beste keuze voor mijn homepage? En ga zo maar door...

Jij bent onmisbaar

Het weggeven van kennis op je website heeft veel voordelen. Wees bij het delen van kennis niet te bang dat je te veel weggeeft. Het belangrijkste geef je immers nooit weg: jijzelf!

Laat die bezoekers maar komen

Je website is online en je bent ready to go. Laat die bezoekers maar komen! Maar hoe voorkom je dat mensen één keer op je website rondneuzen en hem daarna weer vergeten?

Waar voel jij je vrij?

Heb jij een plek waar je je compleet vrij voelt? Waar je niet hoeft na te denken over de to-do-lijst die op je bureau ligt te wachten, die ene klant die je nog terug moet bellen en de factuur die je vandaag nog wil versturen?

Het doel van je website

Met 95% van mijn nieuwe klanten heb ik dit gesprek:
Ik vraag: 'Waarom wil je dat ik een website voor je maak?'
-De klant zegt: 'Ik wil meer klanten.'

Automatisch e-mailen

Om te zorgen dat je via je website automatisch klanten binnenhaalt, raad ik je aan om eerst een band op te bouwen met je bezoeker.